Få info om arrangementer, kurs og søknadsfrister rett i lomma – meld deg på vårt nyhetsbrev her!
Innsendt søknad er bindende, men du er ikke garantert kursplass før du har mottatt plassbekreftelse. Dersom du får plass plikter du å betale kursavgiften, og fakturaen vi sender ut må være betalt innen forfall.
Kursfakturaen kan krediteres (slettes) eller refunderes kun dersom du kan dokumentere gyldig grunn til avmelding: sykemelding eller kunstnerisk arbeid i kursperioden.
Vi må ha beskjed så snart som mulig dersom du er syk. Sykemelding fra lege må være oss i hende senest 1 uke etter kursstart, ellers må fakturaen betales.
Vi forstår at skuespillere plutselig kan få oppdrag, og krediterer/refunderer fakturaen dersom vi mottar kopi av kontrakt eller en signert bekreftelse fra arbeidsgiver som kan dokumentere kunstnerisk arbeid i kursperioden. Vi må ha beskjed senest 48 timer før kursstart, og dokumentasjonen må være oss i hende senest 1 uke etter kursstart, ellers må fakturaen betales.
Du er ansvarlig for din faktura fra du mottar den på epost. Dersom du oppdager feil i din egen påmelding før du har mottatt faktura, ta kontakt med oss så snart som mulig for å få rettet opp dette. Faktura må betales innen forfall, og på forfalte fakturaer kan det tilkomme purregebyr.
Submitted application is binding, but you are not guaranteed admission to a workshop until you have received confirmation of such. If you are given admission you are obligated to pay the course fee, and the invoice we send out must be paid when due.
The course fee can be credited (deleted) or refunded only if you can document valid reason for withdrawal: sick leave or artistic work during the course period.
SICK LEAVE: We must be notified as soon as possible if you are sick. A doctor’s notice / sick leave document must be received no later than one week after the start of the course, otherwise the invoice must be paid.
ARTISTIC WORK: We understand that actors suddenly get assignments, and can credit / refund the course fee invoice if we receive a copy of the contract or a signed confirmation from the employer, documenting artisticly related work during the course period. We must be notified at least 48 hours before the workshop starts, and documentation must be received no later than one week after the start of the workshop, otherwise the invoice must be paid.
INVOICE :You are responsible for your invoice you receive it by email. If you find errors in your own application before you have received an invoice, please contact us as soon as possible to correct it. Invoices must be paid when due and overdue invoices can incur late charges.