Christina Molander

Hvordan kommunisere og markedsføre kunst?

  • Pris 0,-
  • Sted Tromsø
  • Startdato 02/05/2019
  • Sluttdato 03/05/2019
  • Starttidspunkt 10.00
  • Sluttidspunkt 16.00
Søknadsfrist: 26. apr 2019

Åpent kurs i Molander-metoden: Hvordan kommunisere, markedsføre og selge kunstneriske produksjoner?

Talentprogrammet UREDD og HATS har den glede av å invitere til kurs med Christina Molander.

I det frie feltet må ofte kunstnerne være sine egne markedsførere. Den kunstneriske prosessen med utstrakt prøving og feiling skjer ofte samtidig med at man må presentere og selge prosjektet for media, samarbeidspartnere, og publikum. Kurset tilbyr nyttige verktøy og tips for å få fart på, og uttelling for, markedsføringen bak produksjonene.

  • Hvordan selge en forstilling med begrensede midler?
  • Hvordan få alle til å jobbe mot et felles mål?
  • Hvordan formulere seg presist, uten å love for mye?

Christina Molander har utviklet Molander-metoden som er en trinnvis metode for å oppnå de resultatene man ønsker i markedsarbeidet med scenekunst.

Det vil bli servert lunsj begge dagene.

Les mer om kurset her.

Deltakerkriterier
Instruktør
Sted
Reisestøtte
Søknad

I samarbeid med: